Особливості реклами в роздрібній торгівлі

Ескіз

Дата

2006

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

напільна графіка, воблери, реклама, роздрібна торгівля, мерчандайзинг, стікери, прапорці, floor graphics, wobblers, advertising, retail merchandising, stickers, flags, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Чорноус, Л. В. Особливості реклами в роздрібній торгівлі / Л. В. Чорноус, Н. П. Скригун // Управління організаційно-технічними та фінансово-економічними змінами на промислових підприємствах : ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція. – К.: - НУХТ, 2006. – С. 132. (С. 45)

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced