Системний підхід до розробки моделі керування процесом навчання

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Розглянута модель процесу навчання як трьохрівнева ієрархічна система, яка враховує параметри моделі студента, рівень його підготовки по кожної спеціальної дисципліні і рівень підготовки в цілому по навчальної програмі. Вона дозволяє оперативно керувати процесом навчання шляхом зміни інтервалу поточних занять, повторенням розділів або тем, додаткових індивідуальних консультацій тощо. The model of educational process is being considered as three level hierarchical system that takes into account parameters of a student's model, level of his training on each specific discipline and level of his training on the educational program as a whole. It allows to efficiently control the process of education by changing an interval of current studies, by repetition of sections or topics or by supplementary individual consultations etc.

Опис

Бібліографічний опис

Самсонов, В. В. Системний підхід до розробки моделі керування процесом навчання / В. В. Самсонов, А. М. Сільвестров, О. М. Скринник // Наукові праці НУХТ. – 2010. - № 32. - С. 62–65.

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в