Системний підхід до розробки моделі керування процесом навчання

Ескіз

Дата

2010

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Розглянута модель процесу навчання як трьохрівнева ієрархічна система, яка враховує параметри моделі студента, рівень його підготовки по кожної спеціальної дисципліні і рівень підготовки в цілому по навчальної програмі. Вона дозволяє оперативно керувати процесом навчання шляхом зміни інтервалу поточних занять, повторенням розділів або тем, додаткових індивідуальних консультацій тощо. The model of educational process is being considered as three level hierarchical system that takes into account parameters of a student's model, level of his training on each specific discipline and level of his training on the educational program as a whole. It allows to efficiently control the process of education by changing an interval of current studies, by repetition of sections or topics or by supplementary individual consultations etc.

Опис

Ключові слова

ієрархічна система, згортка критеріїв, процес навчання, системний аналіз (підхід), оцінки якості навчання, математична модель студента, hierarchial system, criteria convolution, educational process, system analysis (approach), education quality estimate, mathematical model of student, кафедра інформаційних технологій, штучного інтелекту і кібербезпеки

Бібліографічний опис

Самсонов, В. В. Системний підхід до розробки моделі керування процесом навчання / В. В. Самсонов, А. М. Сільвестров, О. М. Скринник // Наукові праці НУХТ. – 2010. - № 32. - С. 62–65.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced