Ефективність роботи педагога-наставника як основа формування творчої особистості студента
Файли
Дата
2011
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Анотація
У статті висвітлено розроблену автором типологію наставників студентів в залежності від показників ефективності їх соціалізуючої діяльності. Виявлено значущі розбіжності між відповідними групами педагогів-наставників за показниками їх важливих для освітньо-виховної роботи якостей. Обґрунтовано створення психологічного портрету ефективного наставника як відображення психологічних якостей педагогів першої групи. Визначено необхідність участі педагогів-наставників у педагогічній творчості для уособлення ними у професійній діяльності психологічного портрету ефективного педагога-наставника, з метою стимулювання ними процесу формування творчої особистості студента.
Опис
Ключові слова
педагогічна творчість, педагог-наставник, психологічний портрет ефективного наставника, творча особистість, творчий підхід, педагогическое творчество, психологический портрет эффективного наставника, творческая личность, творческий подход, педагог-наставник, pedagogical creation, teacher-tutor, psychological portrait of an effective tutor, creative personality, creative approach, кафедра гуманітарних дисциплін
Бібліографічний опис
Чугаєва Н. Ю. Ефективність роботи педагога-наставника як основа формування творчої особистості студента // Актуальні проблеми психології: зб. наук. пр. / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; за ред. С. Д. Максименка. – Т. ХІІ. Психологія творчості. – Випуск 13. – К., 2011. – С. 462–469.