Методичні підходи щодо оцінки ступеню вертикальної інтеграція маркетингових систем підприємств
Вантажиться...
Дата
2007
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
В даній роботі розглядаються типи маркетингових систем, які може використовувати підприємство для управління каналами розподілу. Виведені поняття та формули ступеню інтеграції вертикальних маркетингових систем. Зроблені висновки щодо величини цього показника для різних типів ВМС.
The types of marketing system can be used by enterprise to manage distribution channels are considered. The concepts and formulas of the vertical marketing systems` level integration are derived. The conclusions about the value of this index for different types of VMS are maken.
Опис
Ключові слова
традиційна маркетингова система, вертикальна маркетингова система, горизонтальна маркетингова система, комбінована маркетингова система, маркетингові потоки, ступінь вертикальної інтеграції, traditional marketing system, vertical marketing system, horizontal marketing system, combined marketing system, marketing streams, level vertical integration, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Розумей, С. Б. Методичні підходи щодо оцінки ступеню вертикальної інтеграції маркетингових систем підприємств / С. Б. Розумей // Наукові праці НУХТ. – К. : НУХТ, 2007. - дод. до журн. № 21 – С. 96-99.