Про співвідношення понять «нове», «новація», «інновація»

Ескіз

Дата

2005

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Розглядаються змістовні поля та співвідношення понять, що фіксують присутність нового в теорії і практиці. Особлива увага приділяється поняттю «інновація». The article considers the substantive fields and relations between the concepts, fixing the presence of a newness in theory and practice. Particular attention is paid to the concept of "innovation".

Опис

Ключові слова

інновація, освіта, нове, новація, innovation, education, new, innovation, кафедра гуманітарних дисциплін

Бібліографічний опис

Павлов, В. Л. Про співвідношення понять «нове», «новація», «інновація» / В. Л. Павлов // Філософські проблеми гуманітарних наук. – К.: Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2005. – № 4-5. – С. 58-63.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced