Про співвідношення понять «нове», «новація», «інновація»
Дата
2005
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Розглядаються змістовні поля та співвідношення понять, що фіксують присутність нового в теорії і практиці. Особлива увага приділяється поняттю «інновація». The article considers the substantive fields and relations between the concepts, fixing the presence of a newness in theory and practice. Particular attention is paid to the concept of "innovation".
Опис
Ключові слова
інновація, освіта, нове, новація, innovation, education, new, innovation, кафедра гуманітарних дисциплін
Бібліографічний опис
Павлов, В. Л. Про співвідношення понять «нове», «новація», «інновація» / В. Л. Павлов // Філософські проблеми гуманітарних наук. – К.: Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2005. – № 4-5. – С. 58-63.