Сучасні технології просування товару
Дата
2013
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
просування, брендинг, франчайзинг, телемаркетинг, мерчандайзинг, реклама, promotion, branding, franchising, telemarketing, merchandising, advertising, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Ворона, Л. М. Сучасні технології просування товару / Л. М. Ворона, Н. П. Скригун // Наука і технології : крок в майбутнє - 2013. – Прага : Освіта і наука, 2013. – Ч. 4. – C.3-5