Сучасні технології просування товару

Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

просування, брендинг, франчайзинг, телемаркетинг, мерчандайзинг, реклама, promotion, branding, franchising, telemarketing, merchandising, advertising, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Ворона, Л. М. Сучасні технології просування товару / Л. М. Ворона, Н. П. Скригун // Наука і технології : крок в майбутнє - 2013. – Прага : Освіта і наука, 2013. – Ч. 4. – C.3-5

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced