Порівняльний аналіз моделей оцінки конкурентної позиції підприємства

Ескіз

Дата

2007

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Успіх підприємства на ринку значною мірою залежить від того, наскільки вдало воно розв’язує задачу забезпечення адекватності обраних шляхів досягнення поставлених цілей. Практичне застосування в сучасних умовах відомих моделей оцінки конкурентної позиції підприємства є недостатньо ефективним у зв'язку з невисокою технологічністю їх практичного використання. The success of the enterprise in the market in the large degree depends on, as far as it is successful decides a problem of maintenance of adequacy of the chosen ways of achievement of object in views. Practical use in the present conditions of known models of an estimation of a competitive item is insufficiently effective in connection with low adaptability to manufacture of their practical use.

Опис

Ключові слова

конкурентна позиція, Бостон консалтинг груп, модель “Мак Кінзі”, СВОТ–аналіз, бенчмаркінг, competitive item, Mack Kinsey, Boston consulting group, SWOT-analysis, benchmarking, кафедра економіки праці та менеджменту

Бібліографічний опис

Литвинюк, О. П. Порівняльний аналіз моделей оцінки конкурентної позиції підприємства / О. П. Литвинюк // Наукові праці Національного Університету Харчових технологій. – К.: НУХТ, 2007. – № 23. – С. 24-27.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced