Маркетингові аспекти розвитку вітчизняного ринку алкогольних напоїв
Дата
2005
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Визначена специфіка розвитку ринку алкогольних напоїв як з точки зору особливостей виробництва, так і реалізації продукції. Окреслено основні проблеми розвитку вітчизняної лікеро-горілчаної промисловості та запропоновані маркетингові заходи щодо удосконалення ринку алкогольних напоїв.
Specific features of the market of alcoholic beverages both in terms of features of production and sales. The basic problems of the domestic liquor industry and proposed measures to improve the marketing of alcoholic beverages market.
Опис
Ключові слова
система дистрибуції, горілчані бренди, ринок алкогольних напоїв, лікеро-горілчана промисловість, distribution systems, vodka brands, market alcoholic beverages, alcoholic beverage industry, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Страшинська, Л. В. Маркетингові аспекти розвитку вітчизняного ринку алкогольних напоїв / Л. В. Страшинська // Економіка промисловості України: зб. наук. праць. – К.: Рада по вивч. прод. сил України НАН України. – 2005. – С. 183–189.