Професійно-особистісні якості як основа виховання майбутніх учителів
Файли
Дата
2013
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Розглядаючи педагога як суб'єкта діяльності, виділяють його особистісні та професійні якості, які є одним з важливих факторів успішності педагогічної роботи. Стаття присвячена визначенню та обґрунтуванню теоретичних основ формування якостей, які характеризують особистість майбутнього вчителя та є важливими для його подальшої професійної діяльності.
Considering the teacher as an activity subject, his personal and professional qualities are distinguished. They are an important factor in the success of educational work. The article is devoted to definition and substantiation of the theoretical foundations of the qualities that characterize the personality of future teachers and are important for their future profession.
Опис
Ключові слова
особистість, професійно-особистісні якості, вчитель, виховний процес, a person, professional and personal qualities, a teacher, educational process, кафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікації
Бібліографічний опис
Никитенко, О. В. Професійно-особистісні якості як основа виховання майбутніх учителів / О. В. Никитенко // Людинознавчі студії : збірник наукових праць Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. – Дрогобич: Редакційно-видавничий відділ ДДПУ імені Івана Франка. – Педагогіка, 2013. – Вип. 27. - С. 33-45.