Професійна готовність до педагогічної діяльності
Дата
2013
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Необхідність удосконалення системи освіти та підвищення її якості є важливим завданням. Підготовка майбутнього педагога, який володіє ґрунтовними знаннями, має глибокі професійні уміння, володіє навичками самонавчання, має педагогічну свідомість – важлива умова вирішення цієї проблеми. Явище готовності до педагогічної діяльності с точки зору педагогів та психологів.
Improving the education system and its quality is an important task. Training future teachers who have extensive knowledge, professional skills, skills to self-training and have pedagogic mind can help to solve this problem. The phenomenon of readiness for educational activities from the point of view of teachers and psychologists were considered.
Опис
Ключові слова
компетенція, педагогічна діяльність, професійна готовність, competence, educational work, professional preparedness, кафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікації
Бібліографічний опис
Вербиненко, Ю. І. Професійна готовність до педагогічної діяльності / Ю. І. Вербиненко // Професійна підготовка педагога в контексті європейських інтеграційних процесів: збірник наукових праць Дрогобицького державного педагогічного університету. - Дрогобич, 2013. – C. 119–124.