Формування маркетингових конкурентних стратегій підприємств молокопереробної промисловості
Файли
Дата
2006
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
конкурентні переваги, конкурентна стратегія, стратегічний розвиток підприємства, стратегія підприємства, конкуренти, competitive advantage, competitive strategy, strategic development of the enterprise, business strategy, competitors
Бібліографічний опис
Суха, І. В. Формування маркетингових конкурентних стратегій підприємств молокопереробної промисловості / І. В. Суха // Управління організаційно-технічними та фінансово-економічними змінами на промислових підприємствах : видано в збірнику всеукраїнської науково-практичної конференції. - НУХТ, 2006. - С. 63-64.