Формування маркетингових конкурентних стратегій підприємств молокопереробної промисловості
Вантажиться...
Дата
2006
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
конкурентні переваги, конкурентна стратегія, стратегічний розвиток підприємства, стратегія підприємства, конкуренти, competitive advantage, competitive strategy, strategic development of the enterprise, business strategy, competitors
Бібліографічний опис
Суха, І. В. Формування маркетингових конкурентних стратегій підприємств молокопереробної промисловості / І. В. Суха // Управління організаційно-технічними та фінансово-економічними змінами на промислових підприємствах : видано в збірнику всеукраїнської науково-практичної конференції. - НУХТ, 2006. - С. 63-64.