Формування маркетингових конкурентних стратегій підприємств молокопереробної промисловості

Ескіз

Дата

2006

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

конкурентні переваги, конкурентна стратегія, стратегічний розвиток підприємства, стратегія підприємства, конкуренти, competitive advantage, competitive strategy, strategic development of the enterprise, business strategy, competitors

Бібліографічний опис

Суха, І. В. Формування маркетингових конкурентних стратегій підприємств молокопереробної промисловості / І. В. Суха // Управління організаційно-технічними та фінансово-економічними змінами на промислових підприємствах : видано в збірнику всеукраїнської науково-практичної конференції. - НУХТ, 2006. - С. 63-64.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced