Використання маркетингових досліджень у практичній діяльності підприємств

Ескіз

Дата

2004

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Наведено практичні рекомендації щодо використання маркетингових досліджень на підприємствах, а саме: щоб оцінити ступінь готовності підприємства до сприйняття маркетингової концепції у своїй діяльності, розробити прогнози збуту продукції підприємства та визначити найпривабливіші для себе ринкові сегменти. Practical recommendations for the use of market research enterprises, namely to assess the readiness of the company to accept the marketing concept in their efforts to develop forecasts of sales of the company and determine for yourself the most attractive market segments.

Опис

Ключові слова

маркетингові дослідження, метод експертних оцінок, прогноз продаж, market research, method of peer reviews, sales forecasting, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Бєлова, Т. Г. Використання маркетингових досліджень у практичній діяльності підприємств / Т. Г. Бєлова, О. Ф. Крайнюченко // Наукові праці НУХТ. − 2004. − № 15. − C. 114-116.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced