Стратегічний вибір напрямів розвитку молочних підприємств
Дата
2013
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В статті розглянуті та проаналізовані різні погляди на поняття економічного розвитку підприємства, розглянута модель визначення типу та якості економічного розвитку, запропоновано матрицю стратегічного вибору напрямів розвитку молочних підприємств яка побудована на основі системи оцінки рівня їх розвитку. Автор визначає основні цілі управління розвитком підприємства, формує матрицю стратегічного вибору напрямів розвитку підприємств молочної промисловості на основі загальновідомого підходу. Згідно з даним підходом, пропонується використовувати два основних та декілька аналітичних показників, що формуються на їх основі. Основними комплексними показниками обрано інтенсивність та масштаб розвитку. Глибина змін на підприємстві визначається показником інтенсивності розвитку, значення якого збільшується із зростанням кількості та якості змін в роботі підприємства, силою впливу на його діяльність. Щодо другого комплексного показника, то запропоновано і обґрунтовано доцільність використання такого показника, який би випливав із характеристик зовнішнього та внутрішнього середовища, адже такий показник дозволив би визначити стратегічні позиції підприємства на ринку. Крім того в залежності від інтенсивності розвитку та стратегічних позицій підприємства на ринку запропоновано та обґрунтовано використання тих чи інших стратегії розвитку підприємств. Зроблено висновки.
The article reviewed and analyzed the different points of view on the concept of economic development of the enterprise, the model of determining the type and quality of economic development, it is suggested to choose the direction of the strategic development of dairy enterprises built on the basis of assessment of their level of development. The author outlines the main objectives for the management of enterprise development, forms the matrix of the strategic directions of the choice of the dairy industry on the basis of a well-known approach. According to this approach, it is proposed to use two major and several analytical parameters, which are formed on their basis. The main indicators of the complex election of the intensity and scale of development. The depth of the changes in the enterprise is defined measure of the intensity of development, the value of which increases with the number and quality of the changes in the enterprise, the degree of influence on its activities. As to the second comprehensive measure, the proposed and justified the usefulness of such a measure, which would have resulted from the characteristics of the external and internal environment, because such a figure would allow to determine the strategic position of the company on the market. In addition, depending on the intensity of development and strategic positioning of the enterprise market proposed and justified the use of some enterprise development strategy. Conclusions are made.
Опис
Ключові слова
swot-аналіз, система оцінки, розвиток, підприємство, стратегія, молочна галузь, swot-анализ, swot-analysis, evaluation system, development, enterprise strategy, dairy industry, кафедра фінансів
Бібліографічний опис
Кулинич, Ю. М. Стратегічний вибір напрямів розвитку молочних підприємств / Ю. М. Кулинич // Вісник Міжнародного слов’янського університету. – Харків, 2013. – Т. 16. - № 1-2. –– С. 135-140.