Результати розвідувального експериментального навчання професійно орієнтованого діалогічного мовлення майбутніх фахівців сфери обслуговування (німецька мова після англійської)

Ескіз

Дата

2010

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

В статті представлено результати розвідувального експерименту з навчання майбутніх фахівців сфери обслуговування професійно орієнтованого діалогічного мовлення німецькою мовою (як другою іноземною після англійської). The article focuses on the results of the Intelligence Experimental Training of Professionally-Based Dialogical Speech of Future Specialists in the Service Sphere (German after English).

Опис

Ключові слова

діалогічне мовлення, ділова гра, business role play, interactional/dialogical speech, кафедра іноземних мов професійного спрямування

Бібліографічний опис

Окопна, Я. В. Результати розвідувального експериментального навчання професійно орієнтованого діалогічного мовлення майбутніх фахівців сфери обслуговування (німецька мова після англійської) / Я. В. Окопна // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. - Харків, 2010. – С. 186 – 190. (№ 897 – Серія «Романо-германська філологія. Методика викладання іноземних мов»)

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced