Методичні рекомендації щодо організації професійно орієнтованого навчання діалогічного мовлення майбутніх фахівців сфери обслуговування (німецька мова після англійської)
Файли
Дата
2010
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті представлено методичні рекомендації щодо організації професійно орієнтованого навчання діалогічного мовлення майбутніх фахівців сфери обслуговування (німецька мова після англійської)
E article is devoted to the methodological guidelines for the organization the professionally oriented training in dialogical speech to future specialists in service sphere
(German after English)
Опис
Ключові слова
ділова гра, студенти другого курсу, немовний вищий навчальний заклад, business role play, higher technical educational establishments, second-year students, кафедра іноземних мов професійного спрямування
Бібліографічний опис
Окопна Я. В. Методичні рекомендації щодо організації професійно орієнтованого навчання діалогічного мовлення майбутніх фахівців сфери обслуговування (німецька мова після англійської) / Я. В. Окопна // Сучасні підходи та інноваційні тенденції у викладанні іноземних мов : матер. Міжнарод. наук.-практ. конф., Київ, 26-27 лютого 2010 р. – К. : Політехніка, 2010. – С. 151–154.