Управління збутом продукції агропідприємств-суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності
Файли
Дата
2013
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Розглянуто управлінські аспекти формування й розвитку міжнародних каналів збуту агропромислової продукції. Досліджено питання сучасних проблем управління збутом агропромислової продукції підприємств-суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності та висвітлено роль маркетингового підходу у формуванні більш ефективної системи збуту сільськогосподарської продукції, орієнтованої на експорт. Запропоновано комплекс маркетингових заходів з підвищення ефективності експортної діяльності підприємств АПК України на світових ринках.
Considered management aspects of the formation and development of international marketing channels of agricultural products.Studied the question of modern issues of sales management of agricultural products of enterprises engaged in foreign economic activities and highlighted the role of marketing approach in forming more efficient marketing of agricultural products, export-oriented. Proposed range of marketing activities to improve the efficiency of export of agricultural enterprises of Ukraine on international markets
Опис
Ключові слова
зовнішньоекономічна діяльність, міжнародний маркетинг, збут, управління збутом, foreign economic activity, international marketing, sales, sales management, кафедра економіки праці та менеджменту
Бібліографічний опис
Нейкова, Л. І. Управління збутом продукції агропідприємств-суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності [Електронний ресурс] / Л. І. Нейкова, І. В. Круценко // Ефективна економіка. – 2013. - № 11. – Режим доступу : https://www.economy.nayka.com.ua