Управління збутом продукції агропідприємств-суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності

Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Розглянуто управлінські аспекти формування й розвитку міжнародних каналів збуту агропромислової продукції. Досліджено питання сучасних проблем управління збутом агропромислової продукції підприємств-суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності та висвітлено роль маркетингового підходу у формуванні більш ефективної системи збуту сільськогосподарської продукції, орієнтованої на експорт. Запропоновано комплекс маркетингових заходів з підвищення ефективності експортної діяльності підприємств АПК України на світових ринках. Considered management aspects of the formation and development of international marketing channels of agricultural products.Studied the question of modern issues of sales management of agricultural products of enterprises engaged in foreign economic activities and highlighted the role of marketing approach in forming more efficient marketing of agricultural products, export-oriented. Proposed range of marketing activities to improve the efficiency of export of agricultural enterprises of Ukraine on international markets

Опис

Ключові слова

зовнішньоекономічна діяльність, міжнародний маркетинг, збут, управління збутом, foreign economic activity, international marketing, sales, sales management, кафедра економіки праці та менеджменту

Бібліографічний опис

Нейкова, Л. І. Управління збутом продукції агропідприємств-суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності [Електронний ресурс] / Л. І. Нейкова, І. В. Круценко // Ефективна економіка. – 2013. - № 11. – Режим доступу : https://www.economy.nayka.com.ua

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced