Теоретико-методологічні підходи до класифікації стратегій суб’єктів господарювання на ринку
Файли
Дата
2013
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті виявлено основні підходи до типологізації стратегій, виділено основні критерії їх класифікації та уточнено класифікацію альтернативних стратегій підприємств на ринку.
The basic approaches to types of strategies are detected, highlighted the main criteria for its classification and refined classification of alternative enterprise strategies on the market.
Опис
Ключові слова
стратегічний розвиток, конкурентне середовище, економічна стратегія, критерії класифікації, класифікація стратегій підприємств, конкурентні стратегії, strategy development, competitive environment, economic strategy, classification criteria, classification strategies, enterprise, competitive strategy, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Страшинська, Л. В. Теоретико-методологічні підходи до класифікації стратегій суб’єктів господарювання на ринку / Л. В. Страшинська // Науковий часопис НПУ ім. Драгоманова. – 2013. – Випуск 21. - С. 59-67. – (Серія 18. Економіка і право).