Використання методу експертних оцінок в маркетингових дослідженнях

Ескіз

Дата

2008

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Розглянуто сутність та особливості використання методу експертних оцінок для прийняття рішень, сфера його застосування в комплексі маркетингу підприємства, на прикладі відбору основних параметрів товару визначена послідовність проведення експертних опитувань і розрахована достовірність експертних оцінок з врахуванням узгодженості думок експертів. It is considered essence and features of use of a method of expert estimations for reception of decisions, the sphere of his use in a complex of marketing of the enterprise, by the example of selection of key parameters of the goods is determined sequence of carrying out of expert interrogations and reliability of expert estimations with the account coordination ideas of experts is designed.

Опис

Ключові слова

експерти, експертні оцінки, експертні опитування, ступінь узгодженості думок, experts, expert estimations, expert interrogations, degree coordination of ideas, кафедра економіки праці та менеджменту, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Безпалько, О. В. Використання методу експертних оцінок в маркетингових дослідженнях / О. В. Безпалько, О. Ф. Крайнюченко // Харчова промисловість. – 2008. – №7. – С. 128–132.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced