Сенсорний маркетинг: сутність, функції, різновиди

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Розглянуто теоретичні аспекти щодо визначення поняття «сенсорний маркетинг», його функції та різновиди. The theoretical aspects of the definition of "sensory marketing", its functions and variety.

Опис

Бібліографічний опис

Бєлова, Т. Г. Сенсорний маркетинг: сутність, функції, різновиди/ Т. Г. Бєлова, В. А. Соломоненко, О. Ф. Крайнюченко // Кримський економічний вісник: науковий журнал. – Сімферополь: ГО «Наукове об’єднання «Еcоnоmіcs», 2014. - № 1(08). - Ч. 1. - С. 39-41.

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в