Сенсорний маркетинг: сутність, функції, різновиди
Файли
Дата
2014
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Розглянуто теоретичні аспекти щодо визначення поняття «сенсорний маркетинг», його функції та різновиди.
The theoretical aspects of the definition of "sensory marketing", its functions and variety.
Опис
Ключові слова
сенсорний маркетинг, функції, різновиди, sensory marketing, functions, types, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Бєлова, Т. Г. Сенсорний маркетинг: сутність, функції, різновиди/ Т. Г. Бєлова, В. А. Соломоненко, О. Ф. Крайнюченко // Кримський економічний вісник: науковий журнал. – Сімферополь: ГО «Наукове об’єднання «Еcоnоmіcs», 2014. - № 1(08). - Ч. 1. - С. 39-41.