Features of marketing management on modern enterprises
Файли
Дата
2014
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
The essence of the concept of "marketing management" in terms of management of the Company on the basis of the marketing and management of the marketing function and demand management target market and identified the main problems in marketing management at domestic enterprises.
Опис
Ключові слова
marketing, governance, marketing management, marketing environment, маркетинговая деятельность, маркетинговый менеджмент, управление маркетингом, маркетинговая среда, маркетингова діяльність, маркетинговий менеджмент, управління маркетингом, маркетингове середовище
Бібліографічний опис
Strashynska, L. Features of marketing management on modern enterprises / L. Strashynska, Y. Bech // Современная философия бизнеса и глобальная экономика. – Тбилиси, 2014. - Вып. 28. – С. 18-21.