Шляхи удосконалення ціноутворення на туристичні послуги на Україні

Ескіз

Дата

2005

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Розглядаються питання ціноутворення на підприємствах туристичного бізнесу, визначається об’єкт ціноутворення – послуга та її особливості. Розглядаються чинники, які впливають на ціни, їх склад, методи розрахунку та напрямки удосконалення їх визначення в сучасних умовах розвитку економіки України. Розглядаються питання розробки цінової політики туристичної фірми та особливості її проведення.

Опис

Ключові слова

ціноутворення, ценообразование, price creation, підприємства туристичного бізнесу, предприятия туристического бизнеса, entrepreneurships of tourism business, цінова політика туристичної фірми, ценовая политика туристической фирмы, price policy of tourism company, ринкова економіка, рыночная экономика, market economy

Бібліографічний опис

Литвиненко, Я. В. Шляхи удосконалення ціноутворення на туристичні послуги на Україні / Я. В. Литвиненко, Т. Є. Литвиненко // Вісник Київського славістичного університету. – 2005. – № 21. – С. 78–83.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced