Інновація як фактор підвищення конкурентоспроможності малих і середніх підприємств

Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У роботі розглянуто процес інновації як фактор підвищення конкурентоспроможності малих та середніх підприємств в сучасних умовах ринкової економіки, а також під час світової фінансово-економічної кризи. Визначено основні інноваційні елементи підвищення конкурентоспроможності суб’єктів господарювання, що забезпечують ефективну діяльність на ринку. The paper describes the process of innovation as a factor in increasing the competitiveness of SMEs in the present conditions of the market economy, as well as during the global financial crisis. The main innovative elements increase the competitiveness of businesses, ensuring efficient operation of the market.

Опис

Ключові слова

інновація, конкурентоспроможність, підприємство, innovation, competitiveness, enterprise, кафедра фінансів

Бібліографічний опис

Драганова, Г. Инновация как фактор повышения конкурентоспособности малых и средних предприятий / Г. Драганова, Л. Димитрова, М. Арыч // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у XXI столітті : програма і матеріали 80 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 10 – 11 квітня 2014 р. – К.: НУХТ, 2014. – Ч. 3. – С. 397–399.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced