Маркетингове бачення керівників підприємств як запорука конкурентоспроможності в сучасних умовах
Дата
2013
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Розглядаються сучасні аспекти маркетингового бачення керівників підприємств, які враховують необхідні елементи концепцій маркетингу з метою максимального задоволення вимог споживачів та суспільства в цілому і отримання максимальних прибутків.
The present-day aspects of marketing view of enterprises' managers, which taking into account the necessary elements of marketing conceptions with the aim of maximum satisfaction of demands of consumers and society as a whole and obtaining maximum profits are examined.
Опис
Ключові слова
маркетинг, маркетингове бачення, маркетингові концепції, конкурентоспроможність, сучасні умови, marketing, marketing view, marketing conceptions, competitive ability, present-day conditions, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Ткачук, С. В. Маркетингове бачення керівників підприємств як запорука конкурентоспроможності в сучасних умовах / С. В. Ткачук // Підвищення ефективності діяльності підприємств харчової та переробної галузей АПК : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 21–22 листопада 2013 р. - К. : НУХТ, 2013 р. - С. 200 – 203.