Підходи до оцінки ринкової активності підприємств реального сектора економіки

Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Стаття присвячена проблемі оцінки ринкової активності підприємства в сучасних економічних умовах. Викладено сутність ринкової активності та обґрунтовано необхідність її оцінки. Запропоновано класифікацію ринкової активності підприємства за типами ринку та видами діяльності підприємства. На підставі розробленої класифікації складено матрицю форм ринкової активності підприємства. Відповідно до класифікаційних груп запропоновано систему показників оцінки ринкової активності, яку систематизовано у вигляді матриці показників ринкової активності. The article is devoted to development of approaches to evaluate an enterprise’s market activity in modern economical conditions. The sense of market activity is represented and a case of its evaluation is made. The classification of market activity based on types of markets and on forms of activity is proposed. On the ground of this classification the market activity matrix is formed. According to classification groups the system of indicators for market activity evaluation is proposed also in form of matrix

Опис

Ключові слова

ринкова активність, ділова активність, операційна діяльність, інвестиційна діяльність, фінансова діяльність, market activity, operations, business activity, investments, financial activity, кафедра фінансів

Бібліографічний опис

Багацька, К. В. Підходи до оцінки ринкової активності підприємств реального сектора економіки / К. В. Багацька // Економіка : реалії часу. - 2014. - № 1 (11). - С. 50 - 57

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced