PR-technologies in marketing communications
Файли
Дата
2014
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
The essence of marketing communications and PR role of technology as a tool for marketing communications. Розглядається сутність маркетингових комунікацій та роль РR- технологій як одного з інструментів маркетингових комунікацій.
Опис
Ключові слова
marketing, marketing сommunications, PR-technologies, маркетинг, маркетингові комунікації, PR-технології, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Karpinska, V. PR-technologies in marketing communications / V. Karpinska, T. Belova // Naukowa przestrzen Europy – 2014 : materialy X Miedzynarodowej naukowi–praktycznej konferencji, Ekonomiczne nauki. - Przemysl : Nauka і studia, 2014. - V. 5. - P. 42-44.