PR-technologies in marketing communications

Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

The essence of marketing communications and PR role of technology as a tool for marketing communications. Розглядається сутність маркетингових комунікацій та роль РR- технологій як одного з інструментів маркетингових комунікацій.

Опис

Ключові слова

marketing, marketing сommunications, PR-technologies, маркетинг, маркетингові комунікації, PR-технології, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Karpinska, V. PR-technologies in marketing communications / V. Karpinska, T. Belova // Naukowa przestrzen Europy – 2014 : materialy X Miedzynarodowej naukowi–praktycznej konferencji, Ekonomiczne nauki. - Przemysl : Nauka і studia, 2014. - V. 5. - P. 42-44.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced