Розроблення товарних стратегій для ТОВ «КТА»
Дата
2014
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Розглядається розроблення товарних стратегій для ТОВ «КТА». Обґрунтовується необхідність застосування для підприємства такої товарної стратегії, як інновація.
We consider the development of trade strategies for LLC "KTA". The need to apply for the enterprise product strategy such as innovation.
Опис
Ключові слова
маркетингові стратегії, товарні стратегії, стратегія інновації, стратегія модифікації, marketing strategies, commodity strategies, innovation strategy, modification strategy, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Михайлик, Н. М. Розроблення товарних стратегій для ТОВ «КТА» / Н. М. Михайлик, Т. Г. Бєлова // Научный прогресс на рубеже tysuachalety-2014 : материалы X Международная научно-практическая конференция экономических наук. – Прага : Образование и наука, 2014. – Ч. 3. – С. 97–98.