Фактори, від яких залежить успіх роздрібної торговельної мережі

Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Розглянуто типи споживачів та фактори, що стимулюють їх до здійснення покупки. З’ясовані мотиви покупок різних типів споживачів. Доведена важливість процесу навчання персоналу та використання сучасних рекламних засобів, здатних привернути увагу потенційних покупців до торгової точки. The types of consumers and factors that stimulate them for buying are described. The reasons of different types consumers’ purchasing are found out. The importance of personnel studying process and use of modern advertising techniques that can pay attention to the potential consumers to the trade point are proved.

Опис

Ключові слова

маркетинг, теорія поколінь, внутрішній маркетинг, marketing, theory generations, inner marketing, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Скригун, Н. П. Фактори, від яких залежить успіх роздрібної торговельної мережі / Н. П. Скригун, Л. В. Коношенко // Оралды гылым жаршысы. – Уральск : «Уралнаучкнига», 2014. – №1(80). – С. 5-10

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced