Підходи щодо визначення сутності нового товару
Дата
2014
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
товар, маркетинг, ринок, product, marketin, market, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Брюхно, І. С. Підходи щодо визначення сутності нового товару / І. С. Брюхно, Т. В. Гаврилова // Настоящи изследвания и развитие-2014 : Материали за10-а международна научна практична конференция. – София : «Бял ГРАД-БГ» ООД, 2014. – Том 2. Икономики. – S. 54-56.