Необхідність спеціалізації підприємств роздрібної торгівлі як засіб успішного функціонування на ринку

Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Розглядається необхідність спеціалізації роздрібних торговельних підприємств як спосіб забезпечення споживчих вимог та ефективного функціонування на ринку. The necessity of retailers' specialization as the method of consumers' demand insurance and the effective functioning on the market is examined.

Опис

Ключові слова

торгівля, роздрібне торговельне підприємство, спеціалізація, trade, retailer, specialization, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Ткачук, С. В. Необхідність спеціалізації підприємств роздрібної торгівлі як засіб успішного функціонування на ринку / С. В. Ткачук // Участь молоді у розвитку економіки та суспільства України: Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених, Київ, 20-21 березня 2014 р.: Тези доповідей. – К. : НУХТ, 2014 р. - С. 159 – 160.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced