Необхідність спеціалізації підприємств роздрібної торгівлі як засіб успішного функціонування на ринку
Файли
Дата
2014
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Розглядається необхідність спеціалізації роздрібних торговельних підприємств як спосіб забезпечення споживчих вимог та ефективного функціонування на ринку.
The necessity of retailers' specialization as the method of consumers' demand insurance and the effective functioning on the market is examined.
Опис
Ключові слова
торгівля, роздрібне торговельне підприємство, спеціалізація, trade, retailer, specialization, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Ткачук, С. В. Необхідність спеціалізації підприємств роздрібної торгівлі як засіб успішного функціонування на ринку / С. В. Ткачук // Участь молоді у розвитку економіки та суспільства України: Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених, Київ, 20-21 березня 2014 р.: Тези доповідей. – К. : НУХТ, 2014 р. - С. 159 – 160.