Необхідність використання елементів маркетингу в управлінні персоналом підприємства
Файли
Дата
2014
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Сучасний розвиток світової економіки характеризується впрова-дженням все більш складних та диверсифікаційних способів виробництва як в технологічному так і в організаційному спектрі, надзвичайною інформаційною насиченістю. В таких умовах реалізація та ефективність кадрової активності, як і економічної активності взагалі, тісно пов'язана із використанням інноваційних підходів, в тому числі, ін-струментів маркетингу. The current global economy is characterized by introduction of increasingly sophisticated ways of diversification and production-ment in both technological and organizational spectrum, the extraordinary richness of information. In such circumstances, the implementation and effectiveness of HR activities, as well as the economic activity in general, is closely related to the use of innovative approaches, including in-marketing instruments.
Опис
Ключові слова
світова економіка, економічна активність, управління персоналом, global economy, economic activity, personnel management, кафедра економіки праці та менеджменту
Бібліографічний опис
Грищенко, Д. Г. Необхідність використання елементів маркетингу в управлінні персоналом підприємства / Д. Г. Грищенко, О. В. Безпалько // Актуальні проблеми економічного та соціального розвитку підприємств харчової промисловості : всеукраїнська науково-практична конференція, 24-25 квітня 2014 р. - К. : НУХТ, 2014. — С. 95-97.