Шляхи подолання рекламної кризи для підприємств харчової промисловості

Ескіз

Дата

2009

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Розглянуто питання доцільності використання різних засобів маркетингових комунікацій для підприємств харчової промисловості з урахуванням перенасичення рекламного ринку та непростого економічного становища, що склалося останнім часом в країні.

Опис

Ключові слова

маркетинг, маркетингові комунікації, реклама, маркетинговые коммуникации, кафедра економіки праці та менеджменту, marketing, marketing communications, advertising, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Безпалько, О. В. Шляхи подолання рекламної кризи для підприємств харчової промисловості / О. В. Безпалько, Н. П. Скригун // Економiка: проблеми теорiї та практики : зб. наук. пр. – Дніпропетровськ : ДНУ, 2009. – Вип. 247. – Т. ІV. – С. 920–925.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced