Сутність та механізм просування товарів через соціальні мережі

Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

товар, просування, соціальні мережі, product, promotion, social networks, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Коношенко, Л. В. Сутність та механізм просування товарів через соціальні мережі / Л. В. Коношенко, Н. П. Скригун // Věda a vznik–2013/2014 : materiály X mezinárodní vědecko-praktická konference. – Praha : Publishing House «Education and Science», 2014. – Díl 5. – S. 21-23.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced