Методика вартісної оцінки маркетингового потенціалу підприємства
Дата
2010
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Визначено основні складові маркетингового потенціалу підприємства. Розглянуто основні підходи до оцінки маркетингового потенціалу. Обґрунтовано особливості вартісної оцінки маркетингового потенціалу підприємства та його складових.
The main components of the marketing potential of the enterprise. The main approaches to the assessment of the marketing potential. The features of the valuation of the marketing potential of the company and its constituents.
Опис
Ключові слова
маркетинг, маркетинговий потенціал, вартісна оцінка, marketing, marketing potential, valuation, кафедра економіки і права
Бібліографічний опис
Рябенко, В. В. Методика вартісної оцінки маркетингового потенціалу підприємства / В. В. Рябенко // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. – 2010. – Вип. 154, Ч. 2. – С. 172-176.