Сервіс-менеджмент: задачі та моделі

Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

В статті досліджено питання розробки ефективних методів оптимізації управління в сфері обслуговування. Розглянуто застосовування економіко-математичного моделювання в сервіс-менеджменті. Проаналізовано використання нових інформаційних технологій в сервісному секторі. The article investigates the question o f development o f efficient methods to optimize the management o f the service. Consider use o f economic-mathematical modeling in service management. Analyzed using for new information technologies in the service sector.

Опис

Ключові слова

моделювання, методи, управління, ефективність, design, methods, management, effectiveness, кафедра вищої математики імені проф. Можара В. І.

Бібліографічний опис

Медведєв, М. Г. Сервіс-менеджмент: задачі та моделі / М. Г. Медведєв, В. М. Романенко, В. П. Шоха // Інтелект XXI. - 2014. - № 1. - С. 46–52.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced