Роль та значення комунікаційної політики для підприємств сфери послуг

Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Розглядаються роль та значення комунікаційної політики для підприємств сфери послуг як засіб зменшення невідчутності послуг та зміцнення довіри споживачів. The role and importance of the communicative policy for the enterprises in the sphere of services as the method of reduction of services' intangibility and increasing of consumers' trust are analyzed.

Опис

Ключові слова

комунікаційна політика, послуга, особливості послуг, communicative policy, service, specificities of services, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Ткачук, С. В. Роль та значення комунікаційної політики для підприємств сфери послуг / С. В. Ткачук // Нові ідеї в харчовій науці – нові продукти харчовій промисловості : програма і матеріали Міжнародної наукової конференції, 13–17 жовтня 2014 р. – Київ : НУХТ, 2014 . – С. 800.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced