Чинники, що впливають на вибір покупця

Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

На вибір покупця впливає досить багато різноманітних чинників ( акція, інформація про неї на листівках, гарантовані подарунки, прохання дитини, економічне забезпечення особи). Також, значну роль відіграє азарт, що притаманний значній частині населення. Та найважливіший з них - акція з гарантованими подарунками. The choice of the buyer affects a lot of different factors (action, information about it on postcards, guaranteed prizes, please baby, economic support person). Also, the significant role played by the excitement that is inherent in large parts of the population. And most important of them - the action with guaranteed gifts.

Опис

Ключові слова

вибір покупця, акції, подарунки, choice of the buyer, action, gifts, кафедра гуманітарних дисциплін

Бібліографічний опис

Войнович, Н. Чинники, що впливають на вибір покупця / Наталія Войнович, Олександр Казаков // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 80-ї Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 10–11 квітня 2014 р. – Київ : НУХТ, 2014. – Ч. 4. – С. 152–154.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced