Теоретико-методичні засади розрахунку коефіцієнта збалансованості маркетингового комплексу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Бібліографічний опис

Стеценко, В. А. Теоретико-методичні засади розрахунку коефіцієнта збалансованості маркетингового комплексу / В. А. Стеценко // Проблеми економіки підприємств в сучасних умовах : матеріали X міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 130-річчю НУХТ : тези доповідей, 23-24 травня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. - С. 152-153.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в