Сучасні проблеми активізації інноваційного портфелю підприємства

Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Під впливом системи зовнішніх і внутрішніх факторів, які обумовлюють поведінку підприємств на ринку, формування та активізацію їх інноваційних портфелів набуває все більшого розвитку. Це зумовлює спрямованість діяльності підприємств на постійне і послідовне вивезення на ринок новітніх товарів та послуг, які максимально задовольняють потреби споживачів різних рівнів доходів, віку тощо. Under the influence of the system of internal and external factors that determine the behavior of firms in the market, the formation and activation of their innovation portfolio is increasingly developing. This causes the focus of companies on a permanent and consistent export to the market of new products and services that best meet the needs of consumers of different income levels, age and so on.

Опис

Ключові слова

інноваційний портфель, світова економіка, потреби споживачів, innovative portfolio, world economy, needs of consumers, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Сологуб, О. П. Сучасні проблеми активізації інноваційного портфелю підприємства / О. П. Сологуб, С. О. Степанчук // Нові ідеї в харчовій науці - нові продукти харчовій промисловості : міжнародна наукова конференція, присвяченої 130-річчю Національного університету харчович технологій, 13-17 жовтня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. - С. 835.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced