Рейтинг конкурентоспроможності підприємств сфери послуг
Файли
Дата
2010
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В статті запропоновано методичний підхід до рейтингування конкурентоспроможності підприємств-туроператорів, розроблений на основі визначення вільних елементів впливу певних рівнів конкурентоспроможності: оперативному, тактичному та стратегічному, проведення попарного порівняння обраних елементів методом аналізу їєрархій.
The paper proposed a methodical approach to ranking of the competitiveness of enterprises, tour operators, based on the determination of free items to certain levels of competitiveness: operational, tactical and strategic, pairwise comparison of selected elements by analyzing yiyerarhiy.
Опис
Ключові слова
рейтингування конкурентоспроможності, competitiveness rating, вільні елементи впливу, підприємства-туроператори, багатофакторне порівняння, free elements of influence, touroperators, multivariable comparison, кафедра економіки і права
Бібліографічний опис
Луцька, Т. В. Рейтинг конкурентоспроможності підприємств сфери послуг / Т. В. Луцька // Електронне наукове фахове видання "Ефективна економіка". - 2010. - режим доступу www.economy.nayka.com.ua.