Рейтинг конкурентоспроможності підприємств сфери послуг

Ескіз

Дата

2010

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

В статті запропоновано методичний підхід до рейтингування конкурентоспроможності підприємств-туроператорів, розроблений на основі визначення вільних елементів впливу певних рівнів конкурентоспроможності: оперативному, тактичному та стратегічному, проведення попарного порівняння обраних елементів методом аналізу їєрархій. The paper proposed a methodical approach to ranking of the competitiveness of enterprises, tour operators, based on the determination of free items to certain levels of competitiveness: operational, tactical and strategic, pairwise comparison of selected elements by analyzing yiyerarhiy.

Опис

Ключові слова

рейтингування конкурентоспроможності, competitiveness rating, вільні елементи впливу, підприємства-туроператори, багатофакторне порівняння, free elements of influence, touroperators, multivariable comparison, кафедра економіки і права

Бібліографічний опис

Луцька, Т. В. Рейтинг конкурентоспроможності підприємств сфери послуг / Т. В. Луцька // Електронне наукове фахове видання "Ефективна економіка". - 2010. - режим доступу www.economy.nayka.com.ua.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced