Сутність та систематизація методів встановлення цін в ринкових умовах

Ескіз

Дата

2011

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

В статті на основі теоретичних досліджень визначено сутність методів встановлення цін в ринкових умовах та запропоновано власну класифікацію методів ціноутворення, яка дає можливість систематизувати методи визначення цін в логічну цілісну систему.
In the article on the basis of theoretical researches essence of methods of establishment of prices is certain in market conditions and own classification of methods of pricing, that gives an opportunity to systematize the methods of determination of prices in the logical integral system is offered.

Опис

Ключові слова

ціна, price, ціноутворення, методи ціноутворення, pricing, methods of pricing, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Капінус, Л. В. Сутність та систематизація методів встановлення цін в ринкових умовах / Л. В. Капінус, Н. П. Скригун // Економіка та управління АПК. – 2011. - № 5(85). - С. 51-55.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced