Сучасні тенденції розвитку електронної реклами
Дата
2012
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті на основі теоретичних досліджень визначено новий підхід в розвитку реклами: «електронна реклама зі штучним інтелектом». Також розроблено модель електронної реклами, що наділена штучним інтелектом.
In the article on the basis of theoretical researches certainly new approach in development of advertising: «the electronic advertising is with artificial intelligence». The model of the electronic advertising which is provided with artificial intelligence is also developed.
In the article on the basis of theoretical researches certainly new approach in development of advertising: «the electronic advertising is with artificial intelligence». The model of the electronic advertising which is provided with artificial intelligence is also developed.
Опис
Ключові слова
електронна реклама, electronic advertising, штучний інтелект, artificial intelligence, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Капінус, Л. В.
Сучасні тенденції розвитку електронної реклами / Л. В. Капінус // Актуальні Проблеми Економіки. — 2012. — № 2. — С. 291-295.