Взаємозв’язок складових процесу ціноутворення

Ескіз

Дата

2011

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті описано взаємозв’язок між складовими етапами процесу ціноутворення: цілями ціноутворення, методами цінового дослідження та методами встановлення ціни в ринкових умовах. Систематизовано маркетингові методи цінових досліджень з метою вибору оптимального методу ціноутворення.
In the article intercommunication is described between the making stages of process of pricing: the aims of pricing, methods of price research and methods of establishment of price, in market conditions. The marketings methods of price researches are systematized with the purpose of choice of optimum method of pricing.

Опис

Ключові слова

ціна, цінова політика, цілі ціноутворення, цінове дослідження, оптимальна ціна, price, price policy, whole pricing, price research, optimum price, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Крайнюченко, О. Ф. Взаємозв’язок складових процесу ціноутворення / О. Ф. Крайнюченко, Т. Г. Бєлова, Л. В. Капінус, С. Б. Розумей // Економіка та управління АПК : Зб. наук. праць. – Біла Церква, 2011. – Вип. 6 (89). – С. 135-139.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced