Досвід вітчизняних підприємств у створенні корпоративного бренда

Ескіз

Дата

2011

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Розглянуто різні підходи до визначення сутності поняття бренда та його основні складові. Проаналізовано процес формування корпоративного бренда, використовуючи при цьому досвід вітчизняних підприємств, таких як ЗАТ «Оболонь» та Кондитерська корпорація «Roshen». Визначено основні проблеми українських виробників, з якими вони стикаються при створенні та просуванні власного корпоративного бренда. Обґрунтовано важливість та основні переваги, які приносить корпоративний брендинг підприємству.
Different approaches to defining the essence of the brand concept and its main components. The process of corporate brand, using the experience of domestic enterprises, such as "Obolon and Confectionery Corporation«Roshen». The main problems of Ukrainian producers that they face in creating and promoting their own corporate brand. Proved the importance and the main benefits that brings corporate branding company.

Опис

Ключові слова

бренд, brand, брендинг, корпоративний бренд, ребрендинг, торгова марка, логотип, реклама, фірмовий стиль, товар, споживачі, branding, corporate brand, rebranding, brand, logo, advertising, corporate identity, product, consumers, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Крайнюченко, О. Ф. Досвід вітчизняних підприємств у створенні корпоративного бренда / О. Ф. Крайнюченко, Ю. І. Максименко, Т. В. Гаврилова // Формування ринкових відносин в Україні. – 2011. – № 7/8. – C. 114-116 .

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced