Оцінка збалансованості елементів маркетингового комплексу підприємств харчової промисловості

Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

В статті представлено методологічний підхід до оцінки збалансованості елементів маркетингового комплексу підприємства харчової промисловості та систематизовано чинники маркетингового середовища, що мають вплив на збалансований розподіл витрат в бюджеті маркетингу на елементи 4Р. The methodological approach to the assessment the balancing marketing mix elements in enterprises of food industry was represented, and the marketing environment factors that have an impact on balanced distribution of costs in marketing budget to 4P’s elements was systematized in the article.

Опис

Ключові слова

маркетинг-мікс, збалансованість елементів 4Р, marketing-mix, balancing 4Р’s elements, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Стеценко, В. А. Оцінка збалансованості елементів маркетингового комплексу підприємств харчової промисловості / В. А. Стеценко // Економіка фінанси право. - 2014. - Вип. № 10/1. – С. 23–26.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced