Оцінка збалансованості елементів маркетингового комплексу підприємств харчової промисловості
Вантажиться...
Дата
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В статті представлено методологічний підхід до оцінки збалансованості елементів маркетингового комплексу підприємства харчової промисловості та систематизовано чинники маркетингового середовища, що мають вплив на збалансований розподіл витрат в бюджеті маркетингу на елементи 4Р.
The methodological approach to the assessment the balancing marketing mix elements in enterprises of food industry was represented, and the marketing environment factors that have an impact on balanced distribution of costs in marketing budget to 4P’s elements was systematized in the article.
Опис
Бібліографічний опис
Стеценко, В. А. Оцінка збалансованості елементів маркетингового комплексу підприємств харчової промисловості / В. А. Стеценко // Економіка фінанси право. - 2014. - Вип. № 10/1. – С. 23–26.