Оцінка збалансованості елементів маркетингового комплексу підприємств харчової промисловості

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

В статті представлено методологічний підхід до оцінки збалансованості елементів маркетингового комплексу підприємства харчової промисловості та систематизовано чинники маркетингового середовища, що мають вплив на збалансований розподіл витрат в бюджеті маркетингу на елементи 4Р. The methodological approach to the assessment the balancing marketing mix elements in enterprises of food industry was represented, and the marketing environment factors that have an impact on balanced distribution of costs in marketing budget to 4P’s elements was systematized in the article.

Опис

Бібліографічний опис

Стеценко, В. А. Оцінка збалансованості елементів маркетингового комплексу підприємств харчової промисловості / В. А. Стеценко // Економіка фінанси право. - 2014. - Вип. № 10/1. – С. 23–26.

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в