Development of competitive advantages on the market of mineral water in Transcarpathian region

Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

In order to conduct successful activities, the enterprise has to define its competitive strategy, which will determine its main directions of competitive strategy implementation, necessary for the enterprise effective functioning and development.

Опис

Ключові слова

market of mineral water, Transcarpathian region, competitive advantages, ринок мінеральної води, Закарпатська область, конкурентні переваги, рынок минеральной воды, Закарпатская область, конкурентные преимущества

Бібліографічний опис

Kushnirenko, A. Development of competitive advantages on the market of mineral water in Transcarpathian region / A. Kushnirenko // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 80 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 10–11 квітня 2014 р. – К.: НУХТ, 2014. – Ч. 4. – С. 337-338.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced