Застосування методів стратегічного аналізу в діяльності підприємства

Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Стратегічний аналіз слугує інструментом вибору стратегії розвитку і широко застосовується у практичній діяльності підприємства. Для прийняття зважених стратегічних рішень, в залежності від поставлених задач, використовуються такі види аналізу, як SWOT- aнaліз, SРАСЕ - аналіз, PIMS - аналіз, аналіз життєвого циклу підприємства, аналіз уразливості підприємства, PEST- аналіз тощо.

Опис

Ключові слова

стратегія розвитку, підприємство, стратегічні рішення, гіпотеза, стратегия развития, предприятие, стратегические решения, гипотеза, strategy of development, enterprise, strategic decisions, hypothesis, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Бєлова, Т. Г. Застосування методів стратегічного аналізу в діяльності підприємства / Т. Г. Бєлова, Т. В. Гаврилова // Нові ідеї в харчовій науці - нові продукти харчовій промисловості : Міжнародна наукова конференція, присвячена 130-річчю Національного університету харчових технологій, 13-17 жовтня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – С. 760.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced