Актуальні методи просування освітніх послуг
Файли
Дата
2014
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Вищі навчальні заклади України протягом останніх років все більше відчувають вплив факторів зростання конкуренції на ринку освітніх послуг та праці, обмеженості ресурсів, зміни вимог споживачів тощо. За останні десять років вигляд українського ринку освітніх послуг значно змінився - з'явились нові формати освіти, посилилась конкуренція за увагу абітурієнтів між вищими навчальними закладами, суттєво змінилися вимоги самих абітурієнтів до рівня та якості освіти.
Higher educational institutions of Ukraine in recent years is increasingly influenced factors increasing competition in the education market and labor limited resources, changing consumer demands and more. Over the past decade look Ukrainian education market has changed significantly - There are new formats of education, intensified competition for the attention of students between universities, significantly changed the requirements of most students to standards and quality of education.
Опис
Ключові слова
конкуренція, освітні послуги, ресурси, споживач, competition, educational services, resource, consumer, кафедра економіки праці та менеджменту
Бібліографічний опис
Репіч, Т. А. Актуальні методи просування освітніх послуг / Т. А. Репіч // Нові ідеї в харчовій науці - нові продукти харчовій промисловості : міжнародна наукова конференція, присвячена 130-річчю Національного університету харчових технологій, 13-17 жовтня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – С. 769.