Актуальні методи просування освітніх послуг

Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Вищі навчальні заклади України протягом останніх років все більше відчувають вплив факторів зростання конкуренції на ринку освітніх послуг та праці, обмеженості ресурсів, зміни вимог споживачів тощо. За останні десять років вигляд українського ринку освітніх послуг значно змінився - з'явились нові формати освіти, посилилась конкуренція за увагу абітурієнтів між вищими навчальними закладами, суттєво змінилися вимоги самих абітурієнтів до рівня та якості освіти. Higher educational institutions of Ukraine in recent years is increasingly influenced factors increasing competition in the education market and labor limited resources, changing consumer demands and more. Over the past decade look Ukrainian education market has changed significantly - There are new formats of education, intensified competition for the attention of students between universities, significantly changed the requirements of most students to standards and quality of education.

Опис

Ключові слова

конкуренція, освітні послуги, ресурси, споживач, competition, educational services, resource, consumer, кафедра економіки праці та менеджменту

Бібліографічний опис

Репіч, Т. А. Актуальні методи просування освітніх послуг / Т. А. Репіч // Нові ідеї в харчовій науці - нові продукти харчовій промисловості : міжнародна наукова конференція, присвячена 130-річчю Національного університету харчових технологій, 13-17 жовтня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – С. 769.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced