The specificity of the Internet- Marketing components

Ескіз

Дата

2014

Автори

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Today, the Internet has become an essential part of our lives, so it is logically that it has also become an important sales tool. Unfortunately it is not so easy to make it work for you. Still if you win the trust of the Internet audience, the success is assured.

Опис

Ключові слова

internet- Marketing, web-site, Internet, інтернет-маркетинг, Інтернет, интернет-маркетинг, Интернет, веб-сайт

Бібліографічний опис

Vorona, L. The specificity of the Internet- Marketing components / Lesya Vorona // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 80 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 10–11 квітня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – Ч. 4. – С. 386-388.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced