Re-branding as the need for business success

Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Rebranding is the process by which a product or service developed with one brand, company or product line affiliation is marketed or distributed with a different identity. This may involve radical changes to the brand's logo, brand name, image, marketing strategy, and advertising themes. These changes are typically aimed at the repositioning of the brand/company, usually in an attempt to distance itself from certain negative connotations of the previous branding, or to move the brand up market. Re-branding can be applied to new products, mature products, or even products still in development.

Опис

Ключові слова

business, marketing strategy, re-branding, ребрендинг, маркетингова стратегія, бізнес, бизнес, маркетинговая стратегия

Бібліографічний опис

Kostiuchenko, N. Re-branding as the need for business success / Nadia Kostiuchenko // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 80 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 10–11 квітня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – Ч. 4. – С. 428-429.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced