Інноваційні технології у готельно-ресторанному бізнесі
Файли
Дата
2014
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Сьогодні вищою метою ділової активності, яка ґрунтується на маркетинговій концепції, у сфері індустрії гостинності є, передусім, задоволення потреб клієнта, а тільки потім - підвищення прибутків підприємства. Саме таким чином можна створити основу для справжнього процвітання готельного підприємства в умовах жорсткої конкуренції, на ринку готельних послуг.
Today, the highest goal of business activity, based on the marketing concept in the hospitality industry is, above all, customer satisfaction, and only then - increasing profits. This would provide a basis for real prosperity hotel company in the highly competitive in the market of hotel services.
Опис
Ключові слова
готельно-ресторанний бізнес, маркетинг, інноваційні технології, hotel and restaurant business, innovative technology, marketing, кафедра туристичного та готельного бізнесу
Бібліографічний опис
Волкова, Д. С. Інноваційні технології у готельно-ресторанному бізнесі / Д. С. Волкова, Т. В. Влодарчик // Нові ідеї в харчовій науці - нові продукти харчовій промисловості : міжнародна наукова конференція, присвячена 130-річчю Національного університету харчових технологій, 13-17 жовтня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – С. 572.